недеља, 19. фебруар 2017.

КРАЂА ИЗБОРНЕ ВОЉЕ СРБИЈЕ

...........................................
...................................... подносим

                                                         КРИВИЧНУ ПРИЈАВУ против
Кори Удовички, министарке државне управе и локалне самоуправе у сазиву Владе Републике Србије до 2016. године, рођеној у Ла Пазу , Боливија, 4. децембра, 1961.године, адреса непозната због кривичног дела
 -ФАЛСИФИКОВАЊЕ ЈАВНЕ ИСПРАВЕ, из чл.355,ст.2. Кривичног законика Републике Србије
Образложење:
на основу увида у процену кретања становништва у виталној статистици Републичког завода за статистику налази се податак да је 31.децембра,2014. у Србији живело 7 милиона, 114 хиљада, 393 становника. 


Овај Завод процењује бројеве на основу реалних кретања вредности многих параметара у Републици Србији па се на основу тога и зове Републички завод за статистику.Сматра се да се његова процена може у потпуности узети као валидна. У табели је тада стајало да је од наведеног броја лица, постоји 1 милион и 350 хиљада оних од 0 до19 година. Овај број је у директној диспропорцији са уписаним бројем бирача у јединствени бирачки списак који је јавна исправа и чије фалсификовање се кажњава по закону. По рачуници, бирачки списак у Србији не би требало да има више од 5 милиона, 900 хиљада бирача.
Насупрот томе, позиви за гласање су послати у броју од 6 милиона, 737 хиљада и 808 комада. у тај број је ушао и мали број бирача који су некако уписани у Дијаспори чији је број сакривен али не прелази више од 50 000.
 Дакле, оваквим простим математичким рачунањем добијамо закључак да је у бирачки списак убачено без правног основа минимум 837 хиљада бирача што је правни основ за покретање истраге...

ЗАШТО?

Пријаву против Кори Удовички ни један политички субјект из Србије није желео да поднесе и ако је уредно била послата свима након избора у априлу 2016. године. Зашто?
Према обавештењима, РИК- Републичка Изборна Комисија је набавила у Немачкој софтвер за бирачки списак који је комбинацијом имена и презимена направио милион лажних бирача којима је доделио матичне бројеве и које је расуо по разним адресама. Уредник је лично добио на своју адресу позив за гласање једне особе која се никада није водила на тој адреси. Касније је видео још много таквих позива. У дану избора, председник изборне комисије на месту за гласање није знао да каже шта ће бити са тим празним колонама у које су уписани непостојећи бирачи. као ни остали посматрачи. Али, ствар је званично изгледала потпуно регуларно. Ни један посматрач ту ништа не може да провали.
Иако су сви до једнога били бесни и љути на премијера Вучића који је скратио пензије и плате за читавих 10% говорећи како је то добро за реформе, како тако треба, он је убедљиво победио са 54% од изашлих бирача на том месту. Иако су пред вратима најављивали да ће гласати за неког другог а не за њега, била је гужва и колона као никад пре, он је победио. Како? Шта се догодило?
  Републичка Изборна Комисија, РИК, у својим прорачунима полази од броја укупно изашлих бирача.

 Број изашлих бирача на изборима 2016. године је износио 56,7% уз излазност од 3 820 000 бирача, тада су милион бирача имали вредност у процентима од 26,18% од тог броја. Овако рачунамо јер непостојећи бирачи не могу да изађу на изборе.

 Тај проценат је варирајући и обзиром да ти људи фактички не постоје РИК може да додели некоме коме затреба јер све функционише по питању додавања.
У принципу, ако се узме да је тачан број бирача око 5,75 милиона, тада би излазност од 3,82 милиона била у процентима 66,43 што је за десет процената више и та слика би била реална.
Дакле, констатовали смо да додавање милион бирача у конкретној ситуацији на прошлим изборима умањује укупан збир изашлих за нешто мање од 10%, што је у реалности 575 000 бирача.
Са друге стране, проценат од 26,8 бирача који нису изашли али које РИК не урачунава у реалан проценат изашлих јер нису изашли и који додатно снижава проценат излазности  користи се у коначном саопштавању процената гласова које су добиле поједине политичје опције и тиме их објављује као да су непостојећи гласачи гласали.
Постојањем милион илегалних гласача у бирачком списку, цензус за мање странке је недостижнији и разлике са победницима су драстичније управо из разлога додавања тих процената који стоје у резервама непостојећих софтверских направљених гласача.
Процес крађе се заснива на вештачки изазваном смањивању броја изашлих на изборе чиме се и најјачој политичкој опцији такође одузима одрђени проценат у циљу обарања листа које нису прешле цензус, али се након тога проценат лажно уписаних гласача у зависности од процента излазности, додељује произвољно, најјачој политичкој опцији или чак некој другој која би по њиховим проценама могла да користи ту лажну политичку снагу за интересе који се диктирају преко субјеката из иностранства.
 Велике медијске догађаје са наводним изборним крађама показивали су и садашњи Премијер и Председник Србије, Александар Вучић и Томислав Николић када су пред Скупштином Србије показали џак којег су извадили из контејнера који је био пун гласова. То је требало да узбурка осећања људи како се ипак избори  намештају и краду, али је доказано у поступку да гласови из џака нису имали никакву вредност на коначне резултате избора.





На изборима 2016. , Бошко Обрадовић је пуштен у подрум РИК да броји гласове из узорака изборног материјала. Тиме је поново скренута пажња на крупне преварне радње, а у исто време, председник РИК, Дејан Ђурђевић је изјавио да се на РИК врше незапамћени притисци! Сва је прилика да су то лажне тврдње, вешто изрежиране како био се прикрила велика крађа изборне воље и право је питање од када све то траје.
У том смислу, посматрајући процесе и одлуке Владе који су се дешавали у потенцијално инкриминисаном периоду владавине без јасно освојене изборне воље, неку будући сазив Владе Србије, имао би легитимно право да све одлуке прогласи за илегалне и нелегитимне у пркос томе што су и међународни фактори признавали наводну изборну вољу.  У те ревизионе одговоре свакако би се нашли кредитни аранжмани, Бриселски споразум, гомиле закона и свега осталог што није у складу са Уставом Републике Србије, нашим националним идентитетом и циљевима.

ДИЈАСПОРА

 У исто време, по речима Председника Скупштине Дијаспоре Србије, Драгана Станојевића, Србија не дозвољава да гласа два милиона Срба који имају законско право на то који живе у иностранству!

Влада није успоставила за нашу дијаспору систем електронског гласања због могућности да битно утиче на резултате избора у Србији. Мора се узети у обзир да Дијаспора унесе годишње у Србију око 6 милијарди евра и што је сврстава у највећег инвеститора у Србији. То су наши људи, очеви, браћа, мајке и сестре, стричеви и деде и бабе...Амбасаде у којима се гласа такође могу контролисати резултате избора и мењати јер то нико не контролише. Имамо и ситуацију да се на пример за једно гласање мора потрошити и до 15000 у иностранству ако желите да стигнете из неке удаљене тачке на место које је предвиђено за гласање.
Такође, док траје потпуни рат против наших националних интереса и изборне воље, против планова и програма који се крађом на изборима потпуно обесмишљавају, ради се на потпуној маргинализацији свих институција које имају везе са Дијаспором!
Наша обавеза је да Дијаспори вратимо своју државу, своје гнездо у којем су изгубили сва права која им рођењем припадају. Да се осећају да су део тог народа који је бесомучно страдао и био нападан и убијан у дведесетом веку.
Да се покаже да су жртве у крви наших предака имале смисла.

Што се тиче министарке Кори Удовички, она је прекршила и Закон о јединственом бирачком списку јер је извршила стварање Посебног бирачког списка којег је направила у складу са чланом 45. Закона о националним саветима националних мањина! Апсолутно је немогуће да тај закон буде испред Закона о јединственом бирачком списку па се овде може сматрати да је министарка злоупотребила овлашћења.
Такође, она је решењем дозволила и стварање посебног бирачког списка на основу захтева црногорске националне мањине искључиво за њихове припаднике!

http://www.mduls.gov.rs/latinica/upis-u-poseban-biracki-spisak.php

Апсолутно је несхватљиво чему служи тај посебни и право је питање колико има посебних бирачких спискова. Закон о јединственом бирачком списку се налази на овој страници:

http://www.arhiva.drzavnauprava.gov.rs/article.php?id=2197

Што се тиче саме провере бирачког списка у смислу његове ажурираности, потпуно је онемогућено да се утврди ко се води да станује на нашим адресама станова и кућа. може се само испитати да ли смо лично уписани у тај фамозни списак па је и то један од доказа за постојање сумње да је бриачки списак фалсификован до тих граница.
Проверите и сами:

http://birackispisak.mduls.gov.rs/javniportal

Из свега овога се види да је прилично јасно да је све што се тиче бирачког списка и рада Републичке Изборне Комисије индикативно у смислу постојања крупних кривичних дела против државе.






3 коментара:

  1. Zato je na adresu moje zgrade dosao citav bunt poziva za glasanje na imena koja nikada nisu stanovala u nasoj zgradi,bar 15 na 45 stanara !

    ОдговориИзбриши
  2. I na moju adresu Kralja Milana,koje je poštar mučenik ostavio na vrh poštanskih sandučića,jer takvih prezimena nije bilo. A ima samo 5 stanova u zgradi.

    ОдговориИзбриши

Оставите свој коментар

Истакнути пост

КОМИТЕТ 300 и СРБИЈА

Познато је да се Срби и многи други народи преводе на изборима жедни преко воде. Обећања типа да ће бранити Србију, да ће ићи у савез са...